Crazy Cooking Challenge: even voorstellen

Een tijdje terug schreef ik een artikel over deze challenge en ik kreeg er ontzettend veel leuke reacties op. Op het moment dat ik dit type heb ik de geïnteresseerden net een mailtje gestuurd en jullie kunnen me helpen. Lees hoe en help mee!

Het lijkt me ontzettend leuk om jullie vandaag voor te stellen aan de deelnemers. Wel even een kanttekening: deze bloggers hebben gereageerd maar het is niet zeker dat ze straks, na het lezen van de spelregels, ook daadwerkelijk mee doen. Ik hoop het natuurlijk wel!

De deelnemers:

Paula van Created By Paula
Lianne van De Zoetekauw
Dorien van Thisistember
Laura van My life beats
Mariska van MATTE & SHIMMER
Sergio en Linda van Talk Nomz To Me
Maaike van Muy Maaike
Aletha van FitMomsLife
Megan van Comfort Foodblog
Ruth van Sproetesnoet

Er waren nog twee aanmeldingen zonder duidelijke blog, dus ook daar is een berichtje achteraan gegaan. Ik word er zo ontzettend enthousiast van dat zoveel mensen de moeite namen om hierop te reageren!

En dan nu jullie deel. Het idee van de challenge is dat we drie gekke, niet bij elkaar passende ingrediënten aan elkaar geven en daar zelf naar smaak vijf andere ingrediënten aan toevoegen om er zo een heerlijk gerecht van te kunnen maken. Ik heb natuurlijk al wel een aantal dingen in mijn hoofd, maar ben heel benieuwd naar jullie ideeën. Wat zouden drie ingrediënten zijn waarvan jij denkt dat kan écht niet samen! Wie weet breng je mij, of één van de andere deelnemers, op ideeën en verrassen we jou met een recept dat je nooit had verwacht.

Waar denk jij aan? Hoe gekker hoe beter! Laat het mij en de rest weten in de comments.

4 gedachtes over “Crazy Cooking Challenge: even voorstellen

  1. Natuurlijk zijn wij van de partij!

    En voor wat betreft onmogelijke combinaties;
    Wat denk je van chips, chocolade en cayennepeper? Of kip, drop en komkommer. Of spek, bruine suiker en paprika. Of… nou ja.Wij kunnen er hier best een paar verzinnen 😉

    Like

Plaats een reactie