Supereasy pizza

Het is veel te lang geleden dat ik een artikel schreef, ik schaam me! Maar, we zijn weer helemaal back on track: vandaag deel ik deze heerlijke pizza met je en maandag is het weer tijd voor een Crazy Cooking recept, super leuk!

pizza1

Bereidingstijd: 30 minuten inclusief wachttijd

Ingrediënten voor 1 pizzaatje:

  • 1 plak bladerdeeg
  • 1 eetl Tomato Frito
  • 20 g roerbakmix
  • eventueel wat van je favo kruiden

Bereidingswijze:

  • Verwarm de oven voor op 200 graden.
  • Smeer de Tomato Frito uit op de plak bladerdeeg en strooi er de roerbakmix over.
  • Naar smaak kun je nog wat kruiden toevoegen, maar naar mijn idee is de smaak van deze ingrediënten samen al wel sterk genoeg.
  • Bak de pizza 20 minuten in de oven.
  • Het eten kan beginnen. Zo simpel, maar zo lekker. Eet smakelijk!

Hoe gek ben jij op pizza?

Geef een reactie

