Fotografie: Texels strand

Vorige week was ik er met mijn vriend even lekker tussenuit. We gingen een midweekje naar Texel en hebben erg genoten. Vandaag deel ik wat fotootjes.

texel5

texel6

texel7

texel3

De zee was heel wild omdat het keihard waaide, maar dat was eigenlijk juist erg lekker. Af en toe rende ik even als een malle weg omdat ik bang was dat het water me zou aanvallen haha, maar er was natuurlijk nooit wat aan de hand behalve een beetje zanderige sokjes achteraf.

texel2

texel4

We gingen de duinen terug over en belanden in dit prachtige duingebied. Bizar dat je met een paar stappen in zo’n heel ander landschap bent!

Ben jij weleens op Texel geweest? Wat vond je ervan?

3 gedachtes over “Fotografie: Texels strand

Geef een reactie

