Bloggers gezocht voor uitdaging

Als je mijn blog al langer volgt, heb je het misschien al wel eens voorbij gekomen. Ik heb de uitdaging één keer gedaan en dat was ontzettend leuk. Tijd voor herhaling dus!

Ik heb het over de Crazy Cooking Challenge en een artikel wat ik eerder schreef vertelt daar meer over:

Het basisidee van de challenge is: ik bedenk drie gekke niet bij elkaar passende ingrediënten voor jou en tegelijk bedenkt jij er drie voor mij. Nadat we onze drie ingrediënten aan elkaar hebben uitgewisseld, moeten we met de ingrediënten die de ander bedacht heeft een lekker gerecht maken. Met die drie ingrediënten alleen wordt het lastig, daarom mogen we er naar eigen inzicht vijf toevoegen waarmee wij toch iets heel lekkers kunnen maken.

Ik deed het de vorige keer, wat tegelijk de eerste keer was, met Anne en maakte dit desert met haar drie gekke ingrediënten: verse slagroom, hazelnoten en chili.

Nu vond ik dat zo leuk om mezelf op die manier uit te dagen, dat ik op zoek ben naar meer mensen die dat leuk lijken. Dusss, mijn vraag aan jou:

Lijkt het jou wel wat om aan deze challenge mee te doen? Laat het me weten in de comments!

16 gedachtes over “Bloggers gezocht voor uitdaging

  1. Het is dat ik helemaal niet zo goed in de keuken ben, anders had ik graag meegedaan. Ik moet zeggen dat ik dit idee wel onwijs leuk en vernieuwend vind! Ik ben heel benieuwd naar deze challenge.

    Like

Geef een reactie

