Fotografie: All time favourites #4

Het leek me leuk om mijn serie met Lisa met jullie te delen. Hij is alweer een paar jaar oud, maar ik ben er daarom niet minder trots op. Enne, een leuk feitje is dat Lisa as we speak in Korea verblijft voor modellenwerk. Hoe tof is dat!

IMG_5766(3)

IMG_5737(2)

IMG_5780(3)

IMG_5665(2)

IMG_5493(3)

Model en styling: Lisa Kars
Visagie: Henriëtte Smit

Ik ben benieuwd wat je van deze serie vindt, laat het me weten in de comments!

2 gedachtes over “Fotografie: All time favourites #4

Geef een reactie

