3x dip voor bij kaas en chips

Het leek me leuk om weer eens iets anders te doen dan een standaard recept. Ik heb één keer eerder sausjes gemaakt, maar dat is al een tijd geleden en het was tijd voor nieuwe. Vandaag deel ik drie sausjes die je op tafel kunt zetten bij de naturel chips én de kaas; voor ieder wat wils!

De sausjes zijn allemaal ontzettend simpel en zijn met een paar minuutjes klaar. Onder elke foto staat een korte beschrijving, ongeveer genoeg voor 2 personen maar je kunt de hoeveelheid natuurlijk makkelijk verdubbelen of halveren.

saus1(1)1

Meng 1 theelepel sambal met 30 druppels citroensap.

saus2(1)2

Meng 2 eetlepels aardbeienjam met 1 theelepel zout en 3 theelepels peterselie.

saus3(1)3

Meng 2 eetlepels mosterd met 1 eetlepel basterdsuiker.

Welke lijkt jou het lekkerst? En hoe eet jij je kaas en chips? Ik ben heel benieuwd, laat het me weten in de comments!

Een gedachte over “3x dip voor bij kaas en chips

Geef een reactie

