Ik probeerde Bicro’s Crosty

Ik hoor je denken: ‘een Crosty!?’ Het woord staat nog niet in de woordenboeken, maar wie weet binnenkort wel! Het is namelijk een erg makkelijke variant op het broodje kroket. Klik verder en lees wat ik ervan vind.

“Ik vind eerlijk eten belangrijk. Al die nep smaakjes tegenwoordig, vaak nog duurder en minder lekker dan uit de natuur zelf.” Dat antwoord kreeg ik van Denise toen ik haar vroeg naar de drijfveer achter haar bedrijf Bicro. Klinkt goed naar mijn idee! Ik mocht proeven en beschrijven wat ik van één van hun producten vond: de Crosty.

Het idee is super simpel en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik hou van simpel, dus dat was wel aan mij besteed. Het enige wat je moet doen is wat boter op je boterhammen smeren, daarbovenop een schep vulling uit blik doen en met de tweede boterham erop, drie minuten in een voorverwarmde tosti-ijzer verwarmen. Op de verpakking werd als tip gegeven het met mosterd te serveren, dus ook dat deed ik.

crosty2

Ik moet eerlijk zeggen dat deze Crosty me heel positief verraste. Het verbaast me dat het bedrijf de smaak van de kroket in een blik heeft weten te vangen. Wel is deze smaak wat minder sterk dan die van een echte kroket, maar ik vond dat zelf juist wel lekker. Dat je het alleen hoeft te verwarmen in een tosti-ijzer is goed verzonnen, dat scheelt je het gedoe van een broodje kroket in de oven. Ideaal!

Ben je benieuwd geworden? Het product ligt exclusief bij de Albert Heijn.

crosty1

Dit artikel is het resultaat van een samenwerking tussen het bedrijf en mij. Dit doet echter niets af aan mijn mening, ik ben eerlijk over wat ik vind van dit product.

7 gedachtes over “Ik probeerde Bicro’s Crosty

Geef een reactie

