Mijn pasta e-book

Een nieuw idee heeft zich in mijn hoofd vastgebeten en ik wil het graag met jullie delen. Het leek me stilletjes altijd al ontzettend leuk om een gratis kookboekje met jullie te delen, maar nu gaat het er misschien echt van komen.

Ik heb wat verder lopen nadenken, en jullie hebben het volgens mij nog nooit gemerkt maar ik vind het leuk om met pastadeeg aan de slag te gaan. Nu zijn er wel meer mensen die dat leuk vinden en dat delen op internet, dus ik vond het niet zo zinnig om dat nog een keer te gaan doen. Maar nu heb ik iets verzonnen waardoor ik toch lekker aan de slag kan en niet andermans werk kopieer. Ik ga namelijk voor een boekje vol originele recepten!

Mijn idee is dat ik het simpelste basisrecept neem: bloem en eieren en daar wat kleine ingrediënten aan toevoeg waardoor je het bijvoorbeeld ook als toetje of taartje kunt eten.

Ik ben al druk bezig wat eerste ideeën uit te schrijven en ben heel benieuwd wat jullie van het plan vinden. Zou je het downloaden, zo’n pasta e-bookje? Laat het me weten in de comments, Instagram of Facebook, ik ben heel benieuwd!

4 gedachtes over “Mijn pasta e-book

Geef een reactie

