Fotografie: straatjes in Frankrijk

Ik ben geen reisblogger en dat zal ik ook nooit worden, maar deze straatjes in Frankrijk die ik op vakantie tegenkwam zijn zo fotogeniek dat ik ze gewoon MOET delen. Kijk je mee?

Het alweer een tijdje geleden dat ik hier was, maar ik kwam deze foto’s tegen en eigenlijk zijn ze het delen absoluut waard. Ik vind het zo mooi om te zien dat een simpele straat er al zo anders uit ziet dan hier in Nederland. Veel sfeervoller als je het mij vraagt!

frankrijk4 frankrijk5 frankrijk1frankrijk2frankrijk6 frankrijk7

Wat fotografeer jij als je op reis bent?

7 gedachtes over “Fotografie: straatjes in Frankrijk

    1. Klinkt heel gaaf zeg! En spelende kinderen vind ik ook een leuke! Die blijven natuurlijk gewoon lekker zichzelf, terwijl volwassenen als ze doorhebben dat er een foto wordt gemaakt heel moeilijk gaan doen haha! 😉

      Like

Geef een reactie

