Fotografie: All time favourites #1

Omdat de meesten van jullie ervoor kozen dat ik moest beginnen met fotografie als extra categorie, komt er vanaf nu af en toe een artikeltje over deze andere hobby van mij op de blog. Het overgrote deel van de blog zal nog altijd over eten gaan, dus voor de mensen die dat niet interessant vinden heb ik bovenaan de pagina het labeltje ‘een beetje fotograaf’ gemaakt.

Terugkijkend op de paar jaar dat ik nu fotografeer, heb ik wel een paar favoriete shoots. Vandaag deel 1 van dit lijstje!

caroyeah

benthe1(2)

caro-lynn2(2)

benthe2(2)

carolynn1(2)

Ik vond deze shoot zo leuk omdat we lekker aan het experimenteren waren met een topteam. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het me weten in de comments!

Modellen: Caro-Lynn Verbaan en Benthe de Laat
Visagie en styling: Kelly van Etten

2 gedachtes over “Fotografie: All time favourites #1

Geef een reactie

