Uitbreiding en een vraag voor jullie

Als je me volgt op Instagram, heb je het al voorbij zien komen: een beetje chef gaat uitbreiden. Hoe en wat ik wil weet ik in grote lijnen, maar voor de details heb ik jullie nodig!

Naast koken heb ik een heleboel andere hobby’s. Dat is leuk, maar ook wel eens lastig, want ik vind het soms moeilijk om alle hobby’s evenveel aandacht te geven. Als oplossing voor dit probleempje dacht ik; ik ga gewoon over wat hobby’s bloggen. Ik heb dan het idee dat ik ook daadwerkelijk in al mijn interesses tijd moet stoppen en ze zo meer tot ontplooiing gaan komen.

Op naar het punt waar ik jullie nodig heb!

Ik wil op mijn blog ruimte maken voor drie hobby’s naast het koken: fotografie, mode en muziek. Nu wil ik graag van jullie weten welke categorie jij graag als eerste extra zou zien op deze site, ik ga namelijk de verbouwing in stapjes doen dus telkens een nieuw onderwerp erbij.

Laat je me weten in de comments welke categorie jij graag snel zou willen zien op een beetje chef? Dat zou ik echt ontzettend waarderen!

2 gedachtes over “Uitbreiding en een vraag voor jullie

Geef een reactie

