Een preview van mijn filmskills

Het leek me ontzettend leuk om ook wat kookfilmpjes te maken, dus ging ik dit weekend aan de slag met mijn zusje. Vandaag laat ik een voorproefje zien.

De opnames gingen best wel goed en het was heel leuk om zo bezig te zijn. Wel is duidelijk te zien dat het mijn eerste filmpje is, zoals af en toe het verspringen van het beeld omdat mijn geheugenkaartje vol was en ik niet verder kon opnemen, haha! Het is moeilijk om de camera dan weer precies op dezelfde plek te krijgen. Ik hoop dat jullie het uiteindelijke resultaat leuk vinden, wat ik binnenkort zal delen op de blog. Voor nu mijn ‘promofilmpje’ voor gezonde pannenkoekjes 2.0. Heel gezond! Als je de suiker wegdenkt ten minste…

Ik ben heel benieuwd wat jullie er nu al van vinden, laat het me weten in de comments!

Geef een reactie

