Slawrap

Aangezien ik wat meer op de gezonde tour ben, ga ik jullie hier ook een beetje mee lastig vallen. Vandaag deel ik met jullie mijn slawrap vol vitamientjes.

slawrap1

Bereidingstijd: 10 minuten

Ingrediënten:

  • 1 blaadje sla
  • 25 g paprika
  • 35 g komkommer
  • 1 handje ongezouten pinda’s
  • 1 theel yoghurt
  • 1 theel honing
  • wat zwarte peper

Bereidingswijze:

  • Snij de paprika en komkommer in kleine stukjes en roer het door de pinda’s.
  • Voeg hier een theelepel yoghurt en een theelepel honing aan toe en strooi er wat zwarte peper over.
  • Roer het nog even goed door elkaar en strooi het mengsel over een slablad. Net een echte wrap wanneer je hem oprolt, eet smakelijk!

Je kunt in dit gerecht heel goed de paprika weglaten als je daar niet zo van houdt. Je kunt mij trouwens nog steeds helpen; heb je lekkere, gezonde recepten gespot? Gooi even een linkje in de comments, ik ben benieuwd!

slawrap2

4 gedachtes over “Slawrap

Geef een reactie

