Goede voornemens

Ik heb mezelf al meerdere keren verteld dat ik echt beter op mijn eten en mijn beweging moet letten. Niet omdat ik zo slank wil zijn als de topmodellen, maar omdat ik me eigenlijk al een hele tijd niet zo fit voel als ik zou willen.

Af en toe zijn er momenten dat ik wel gewoon alles uit mijn dag haal wat ik van tevoren wilde en ik heb zo’n vermoeden dat dat met mijn eten en de beweging van die dag te maken heeft.

Qua eten lukt het me meestal wel, ik kan wel redelijk van de zoetigheid afblijven en dus wil ik het deze keer echt goed aanpakken en ook gaan sporten. Ik vond een superleuk Youtubechannel met fitnessoefeningen waar ik al druk mee aan de slag ben gegaan. De eerste keer kwam ik niet verder dan de warming-up, maar hoe vaker ik het doe, hoe beter het gaat denk ik! Misschien ook leuk voor jezelf, je vindt ze hier.

Waarom ik jou als lezer hiermee lastigval? De blog blijft hetzelfde, want af en toe wat zoets of iets meer vet moet kunnen, maar er zal vanaf nu wel wat meer aandacht gaan naar wat gezonder eten. Is ook nog eens een extra drive voor mij om dit vol te houden.

Heb jij nog een tip voor mij? Ik kan wel wat leuke kooktips gebruiken. Mijn eerste poging tot bananenpannenkoekjes eindigde in elk geval zo. Wel lekker hoor! Maar het oog wil ook wat, haha.

pannekoeks

Geef een reactie

