Infused milk

We kennen tegenwoordig allemaal wel de infused water hype, maar wist je dat je ook infused milk kunt maken? Ik probeerde het en het doet mij erg denken aan kruidenthee. Zeker een aanrader, ik vertel je wat ik erin deed!

Bereidingstijd: 5 minuten

Ingrediënten:

  • Melk
  • Kaneel
  • Citroensap
  • Zwarte peper

meIk2

Bereidingswijze:

  • Heel makkelijk, kook de melk in een pannetje en doe er een heel klein beetje citroensap bij, ik gebruikte maar drie druppeltjes.
  • Strooi ook wat kaneel in de pan en als je van een beetje pit houdt, is wat peper erbij ook lekker.

Ik vond het eigenlijk gelijk lekker, het is ergens een beetje een bekende smaak maar toch ook weer helemaal nieuw. Ja, klinkt best gek ik weet het, haha. Ik zou zeggen probeer het zelf eens en ik ben benieuwd wat je ervan vindt; laat het me even weten als je het geprobeerd hebt!

Als je het al wel eens drinkt vraag ik me af wat je er graag doorheen doet. Let me know!

Geef een reactie

