Pastasalade met zoete saus

Je kunt zoveel met pasta. Gisteren probeerde ik iets nieuws uit wat ik graag met jullie wil delen omdat het een verrassend lekkere smaak heeft!

Een pastasalade, je hebt ze in alle vormen en maten. Deze ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen. Kijk je mee?

macasaIad2

Bereidingstijd: 5 minuten

Ingrediënten voor één portie:

  • 100 g gekookte macaroni
  • 100 g komkommer
  • 1 theel mosterd
  • 1 theel aardbeienjam

Verdere benodigdheden:

  • een plank
  • een mesje

Bereidingswijze:

  • Deze salade is bedoelt voor een kliekje macaroni, vandaar dat ik 100 gram gekookte macaroni neer heb gezet. Wanneer je dit niet hebt, maar toch zin hebt in deze salade heb je denk ik zo’n 50 gram nodig.
  • Meng de mosterd door de jam en snij de komkommer in stukjes.
  • Roer het allemaal door elkaar en je super simpele salade is klaar. Eet smakelijk!

Komt de saus je bekend voor? Dat kan kloppen, bij mijn worstenbroodje gebruikte ik deze saus ook.

macasaIade

Geef een reactie

