Youtube tip

Op Youtube kwam ik een channel tegen waarvan ik de filmpjes zo leuk vind dat ik hem met jullie wil delen. Hier leer je je borden ontzettend gaaf opmaken. Kijk mee!

223

Het is een Duitse channel maar ook als je geen Duits kan, is dit super leuk. Je ziet eerst van boven hoe een bord wordt opgemaakt. Ik dacht bij de eerste die ik zag: mwa, vind ik dit wat? Maar toen ik het bord aan het eind van het filmpje van de zijkant zag, was het werkelijk prachtig.

224

Nog even twee screenshotjes om te laten zien dat het echt ontzettend gave filmpjes zijn.

225

Bovenstaande wordt uiteindelijk dit:

226

Dat is toch echt te gek!?

Ben je inmiddels overtuigd? Ik denk het wel! Klikken dus naar Sternefresser op Youtube!

Ben jij goed in het opmaken van borden?

Geef een reactie

