Foodblog: EAT SLEEP DRESS

Vandaag weer een nieuwe, leuke foodblog die ik ga tippen: EAT SLEEP DRESS. Ik vind dit een leuke blog omdat het zo veelzijdig is en er veel mensen aan het woord zijn. Verhalen van mensen vind ik altijd leuk om te lezen.

Kijkend naar de startpagina geeft het al een goed beeld van wat je tegen gaat komen.

1

Ze geven eet- en winkelinspiratie, zo vertellen de drie breinen achter de site: Justine, de oprichtster, Stef en Sheima. Dat is ook te zien aan bovenstaand screenshot; er staan gelijk al twee tips. Ook kun je voor ‘leuke verhaaltjes’ bij ze terecht, erg leuk om een beetje bij te blijven in kookland.

3

Ze gaat ook over de grens. Toch blijft de voertaal Nederlands en dat vind ik persoonlijk erg fijn. Soms staat mijn hoofd gewoon niet naar ‘denken in het Engels’.

2

Wat ik het leukst aan de blog vind is dit. Mensen die vertellen over eten. Het is zo leuk om een figuurlijke blik in iemands keuken te krijgen met een achtergrondverhaal erbij. De foto’s bij haar artikelen maakt Justine zelf, dat voegt wat extra’s toe natuurlijk.

Ik zou zeggen: neem een kijkje en laat je verrassen door de verhalen die je tegenkomt.

Welke kookblogs volg jij?

Geef een reactie

