Pinterestrecepten

Misschien heb je eerder al mijn artikel gelezen waarin ik vertelde dat een beetje chef tegenwoordig ook op Pinterest zit. Het leek me leuk om daar nu wat van te laten zien, daar kun je namelijk nog meer recepten vinden!

Als je niet van Pinterest houdt, kan ik je mening misschien veranderen. Het leek mij namelijk leuk om op mijn feed behalve foto’s en inspiratie, ook recepten te delen. Op mijn Pinterest vind je andere recepten dan hier op de blog, ze zijn super simpel zoals deze:

Aardappelsalade

Elk recept heeft maximaal vier ingrediënten, gewoon omdat het handig is als lekkere dingen snel klaar zijn wanneer je trek hebt! Lijkt dat je wel wat? Ga dan hier naar de Pinterest-pagina van een beetje chef en volg me.

feestwrappin

Ben jij actief op Pinterest?

Geef een reactie

