Challenge: Crazy Cooking

Het leek me heel leuk om kennis te maken met andere foodbloggers en mezelf tegelijk uit te dagen tot iets nieuws, daarom bedacht ik een challenge: Crazy Cooking.

Ik ga deze challenge aan met meerdere bloggers en als zij, of anderen, hem leuk vinden mag het natuurlijk ook met anderen gedaan worden: hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Wel zou ik het leuk vinden dat wanneer je er over blogt, je mijn blog noemt. Zo helpen we elkaar alleen maar een beetje, ik geef jou een leuk idee en in ruil daarvoor noem jij mijn blog ergens in je artikel.

Op naar het echte verhaal: de challenge!

Crazy Cooking_speIregeIs2

Het basisidee van de challenge is: ik bedenk drie gekke niet bij elkaar passende ingrediënten voor de ander en tegelijk bedenkt die ander er drie voor mij. Nadat we onze drie ingrediënten aan elkaar hebben uitgewisseld, moeten we met de ingrediënten die de ander bedacht heeft een lekker gerecht maken. Met die drie ingrediënten alleen wordt het lastig, daarom mogen we er naar eigen inzicht vijf toevoegen waarmee wij toch iets heel lekkers kunnen maken.

Ik vind dit een leuke uitdaging omdat ik heel benieuwd ben hoe goed, of slecht, ik kan werken onder zulke gekke omstandigheden. Als je benieuwd bent blijf mijn blog dan zeker volgen, zaterdag komt het eerste resultaat al online namelijk. Mijn drie gekregen ingrediënten voor zaterdag zijn: verse slagroom, chili en hazelnoten. Ik ben zelf ook nog héél benieuwd wat ik ervan ga maken.

Lijkt het jou wel wat om aan deze challenge mee te doen of vind je het gewoon een leuk idee? Laat het weten in de comments!

5 gedachtes over “Challenge: Crazy Cooking

Geef een reactie

