Magazine: Chefkoch

chefkoch1

Van mijn weekje vakantie in Duitsland, nam ik naast wat lekkere worstjes voor mijn worstenbroodje, ook een heel mooi magazine mee: Chefkoch.

Grappige tegenstelling eigenlijk, dat ik naast mijn worstjes ook een vegetarisch kookblad mee heb genomen.

Ik wist al wel dat Duitsers van eten houden, maar dat ze ook hele mooie foto’s en lekkere recepten kunnen maken is nieuw voor mij. Misschien is het wel een logisch gevolg, ik had er zelf alleen nooit zo over nagedacht. Het kopen van dit tijdschrift was echt een goed idee al zeg ik het zelf, het is prachtig.

chefkoch2

Ik ga dit artikel gewoon volgooien met allerlei mooie pagina’s uit het blad, want de foto’s zijn echt heel mooi. Hou je vast!

chefkoch33

chefkoch4 chefkoch5 chefkoch6

Loopt het water jou ook gelijk in de mond bij het zien van deze foto’s?

2 gedachtes over “Magazine: Chefkoch

Geef een reactie

