Mijn foodiecrush

dh2

De titel van dit artikel roept misschien wat vragen op, ik heb zelf ook geen flauw idee of het woord daadwerkelijk bestaat. In elk geval wekt het de indruk dat ik heel erg fan ben van eten, wat zo is natuurlijk, omdat het lijkt op foodcrush. Maar met deze titel ga ik een stapje verder, naar de persoon achter het eten.

Al vanaf het moment dat ik haar werk zag op tv, ben ik fan. Ze maakt heerlijke gerechten, nou ja zo zien ze er uit ik heb het nog nooit op, ze maakt haar borden fantastisch op én ze maakt onwijs gave foto’s. Over wie ik het heb? Donna Hay! Je hebt vast wel eens over haar gehoord, en zo niet: ze is een foodstylist en schrijfster uit Australië die prachtig werk aflevert. Alleen haar site vind ik er al super uit zien, de lichte kleuren en het vrolijke lettertype maken me helemaal happy.

dh1

Van zulke foto’s kun je toch alleen maar warme gevoelens krijgen!? Nou, dat bedoel ik dus. Als je haar nog niet kende zou ik zeker haar site bezoeken. Ik deel ook regelmatig foto’s van haar in mijn Pinterest-inspiratie mapje, want man.. Zij is een enorme inspiratie.

Vind jij haar werk ook zo mooi?

2 gedachtes over “Mijn foodiecrush

  1. Ik ben ook fan van haar ! Ik heb nu 3 kookboeken en die zijn allemaal om te mooier. De laatste kocht ik vorige week, het Seizoenskookboek. Dat is er echt eentje om bij weg te dromen. Die foto’s ! Alle recepten die ik al heb klaargemaakt uit die boeken waren toppertjes.

    Like

Geef een reactie

