Foodblog: Season with love

seasonwithIove3

Opnieuw een foodblog die een bezoekje waard is omdat ik het er erg leuk uit vind zien. Wel is er al een tijdje niets meer geplaatst maar daar gaat ongetwijfeld snel verandering in komen: Season with love.

Het is zo heerlijk om in haar bio te lezen dat ze zo’n snoepkont is, want he zijn we dat niet stiekem allemaal? Geen gedoe, ze geeft er gewoon aan toe. Met mate natuurlijk, ze houdt gewoon van koken en vindt hetleuk dat met de wereld te delen. Mirne, het grote brein achter deze pagina probeert graag nieuwe dingen uit en maakt daar mooie foto’s van.

seasonwithlove

Haar blog is ingedeeld in verschillende categorieën. Een daarvan is ijs. IJS, dan is er toch geen redden meer aan? Die pagina moet tussen je favorieten!

Zelf vind ik haar blog erg overzichtelijk, daar kan ik nog een hoop van leren. Ook vind ik het ontzettend leuk hoe haar recepten zijn opgebouwd, boven de ingrediënten staat namelijk in een overzichtje het belangrijkste in de maatschappij van tegenwoordig: de tijd dat je ermee bezig bent.

seasonwithlove2

Echt heel erg mooi gedaan. Ik zou zeggen: neem zeker eens een kijkje bij Mirne en haar pagina Season with love.

Heb jij een favoriete (food)blogger?

Geef een reactie

