Magazine: Smult

smul

Toen ik een tijdje geleden even moest wachten op Amersfoort station, kwam ik in een leuke boekenwinkel dit magazine tegen en hij zag er zo aantrekkelijk uit dat ik hem mee moest nemen. Vandaag vertel ik je wat ik vond van het zomernummer van Smult, een seizoenstijdschrift van Smulweb.

De voorkant vind ik er al erg leuk uitzien. Zelf ben ik helemaal niet zo van de ‘broodjes hamburger’, maar dit trekt me toch wel. Misschien omdat ik de foto gewoon erg mooi vind. Ook zijn de lettertypen naar mijn idee heel leuk gekozen op de cover en van binnen. De pagina’s hieronder bijvoorbeeld, daar wordt je toch vrolijk van!?

smult5smult6

Op één van de eerste pagina’s worden kookbenodigdheden aangeboden. Reclame, zou je denken. En dat is natuurlijk waar, maar ik bleef zelf toch even op deze pagina hangen en zag eigenlijk alleen maar hele leuke spulletjes. Bekijk die drinkpotjes hieronder bijvoorbeeld, super hip.

smult3

Dit nummer is heel veelzijdig, het gaat van ijsjes naar barbecuen en toetjes. Ook wordt er geschreven over een Tiramisu-wedstrijd. Dat onderwerp is nooit verkeerd natuurlijk en van de foto’s die daarbij zijn gebruikt, loopt het water me in de mond.

smult3 2

Bij de Tiramisu-wedstrijd hoort een jury en in die jury zit, naast drie vaste Smulweb-fans, Janny van der Heijden. Misschien ken je haar van Heel Holland Bakt of van de meer dan 50(!) kookboeken die ze heeft geschreven. Een paar pagina’s van de Smult gaan over haar, ze wordt geïnterviewd over interessante onderwerpen en geeft handige tips.

smult2

Behalve alle leuke onderdelen van dit blad, ben ik natuurlijk vooral benieuwd naar lekkere recepten. Gelukkig zijn die er ook genoeg.

smult7

Ik zou dit magazine als ik jou was zeker aanschaffen! Heerlijk om te lezen op je ligbedje deze vakantie.

2 gedachtes over “Magazine: Smult

Geef een reactie

