Foodblog: Tine at Home

tine2

Het was weer zover: ik kwam een blog tegen die het delen meer dan waard is! Dit keer is het Tine at Home. De naam zegt het eigenlijk al; Tine geeft je een kijkje in haar keuken met prachtige foto’s en leuke teksten.

tine1

Ik vind zelf dat haar blog er heel persoonlijk en warm uitziet en zo voelt het eigenlijk ook als ik doorlees. Ik stel me zo voor dat deze foodblog een beetje als haar kindje is waar ze veel liefde en tijd in stopt.

tine3

Omdat ze in het Engels schrijft, is haar blog ook nog eens over de hele wereld te lezen. Ben je niet goed in Engels? Dan is het de ideale manier om er beter in te worden naar mijn idee. Vind je dat geen goed plan? Dan kun je gewoon blijven zitten en rond scrollen voor de plaatjes. Want wauw, wat een foto’s!

tine4

Naast haar recepten en kooktips, heeft ze ook een blog. Ik vind dat zelf heel leuk omdat je zo Tine, als persoon achter de site, beter leert kennen dan wanneer je alleen de recepten ziet zoals op de meeste kookpagina’s.

Ik zou zeggen: ga eens gezellig op bezoek bij Tine at Home!

Geef een reactie

