Foodblog: A Beautiful Mess

abm2

Soms kom ik een blog tegen die ik wil delen met de wereld en vandaag is dat A Beautiful Mess. Ik ben fan!

Deze blog heeft heel veel verschillende onderwerpen heel leuk en goed aangepakt, maar hun foodpagina’s zijn ook om je vingers bij af te likken. Omdat het engels is, is het misschien wat lastig voor mensen die hier minder goed in zijn. Wel zijn de foto’s, naar mijn idee, al mooi genoeg om alleen maar naar te kijken.

abm3

Het eten is verdeeld in handige categorieën zodat je snel kunt vinden waar je naar op zoek bent. Tja, ik kan er wel veel over zeggen maar neem zelf vooral een kijkje op de site!

Nog niet overtuigd? Dan helpt onderstaande foto je misschien.

abm1

Geef een reactie

