Magazine: Gezond eten

IMG_81022

Deze week nam mijn vriend een pakketje tijdschriften voor me mee toen hij boodschappen ging doen, Gezond eten zat daar ook bij. Met de afvaltips aangekondigd op de voorpagina lijkt het alsof hij me iets wil vertellen, maar gelukkig weet ik dat hij hem gewoon kocht voor de kookartikelen, haha!

Ik schrijf dit artikel niet om reclame te maken voor dit blad, wel moet ik zeggen dat het me goed beviel. Ik ben een sucker voor mooie plaatjes en zeg nou zelf; vind je dit er ook niet erg aantrekkelijk uit zien?

IMG_81122

Ook vind ik het erg leuk dat ze anderen aan het woord laten. Zo zijn er plekjes voor foodbloggers en columns, een lijstje met leuke eet-uitjes en wat boekentips waar ik zeker iets mee ga doen. Het alfabetische lijstje met recepten achterin het magazine bevalt me ook erg goed.

Het gezonde, wat je terug vindt in de titel van het blad, komt ook langs. De ene keer meer dan de andere keer. Een artikel wat 7 dingen noemt die goed zijn voor je hart is zo’n hele duidelijke. De ’11 vragen over afvallen’ ook, wel doen die mij wat minder omdat ze een beetje algemeen bekend zijn. De aandacht voor moestuintjes geeft me daarentegen, ja zelfs mij, zin om de tuin in te gaan. Dat wil heel wat zeggen!

Als laatste vind ik het super dat ze aangeven waar je op moet letten als je niet tegen gluten kunt.

Dus zoek je nog een tijdschrift voor wat kookaanmoediging, dan weet je nu dat je het magazine ‘Gezond eten‘ halen moet.

Geef een reactie

